
Bine ai venit, KOKO PIÑA!
Urează bun venit aromei KOKO PIÑA! Cea mai nouă apariție în familia waterdrop® (doar pentru o perioadă scurtă de timp!) nu este doar delicioasă - dar reflectă și dragostea pe care o avem pentru comunitatea noastră și viceversa. În cazul în care nu știai, KOKO PIÑA este prima aromă a comunității noastre, creată pentru și cu comunitatea noastră. Ce înseamnă acest lucru? Citește mai departe și haide să descoperim secretele din spatele acestei noi arome!

În primul rând, ce reprezintă KOKO PIÑA?
KOKO PIÑA este o emblemă a soarelui, a brizei și a tot ceea ce înseamnă vară - odihnă, relaxare și momente petrecute alături de cei pe care îi iubim. Cu arome dulci, precum nuca de cocos dulce și ananasul acrișor și vibrant, fiecare sorbitură vă te va purta cu gândul către cel mai cald anotimp al anului !Ca orice altă aromă, KOKO PIÑA vine cu propriul său motto: "Drink More Water, come together." Coincidență? Ce zici!
O aromă creată împreună cucomunitatea
Așa cum am menționat mai devreme, KOKO PIÑA a fost concepută împreună cu comunitatea waterdrop®. Dar stai puțin, de ce și cum s-a ajuns la acest lucru? Să începem cu motivul.
- În primul rând, comunitatea pe care am construit-o în jurul brandului este foarte unită și importantă pentru noi. Satisfacerea acesteia a fost întotdeauna unul dintre obiectivele noastre principale (avem chiar o întreagă echipă dedicată acestui lucru!).
- O aromă creată de comunitate este de mult timp în atenția noastră și un proiect despre care am fost întrebați cu numeroase ocazii. Și asta e foarte bine, pentru că...
- Membrii noștri sunt super creativi! Fie că este vorba de desene, de sticle personalizate, de cântece sau de inventarea" unor arome noi, digitale, ei și-au demonstrat din plin flerul creativ în repetate rânduri. Deoarece toate acestea au fost stabilite, ne-am gândit că a venit timpul să transformăm acest vis în realitate - mână în mână cu comunitatea noastră.
Procesul de creație
Pasul 1: Determinarea posibilităților
După ce am trecut în revistă ideile/sugestiile de arome propuse de comunitatea noastră, am identificat preferințele acesteia în materie de ingrediente. Apoi am transmis aceste informații echipei noastre de producție, pentru a verifica disponibilitatea ingredientelor sub formă de pulbere/extracte.

Pasul 2: Alegerea aromelor
Cu ajutorul echipelor noastre, am alcătuit o listă de aproximativ 20 de ingrediente și voilà! A venit momentul să dezvăluim proiectul membrilor noștri, astfel încât aceștia să voteze cele trei ingrediente preferate.
În timp ce unele dintre combinații sunau bine pe hârtie, a trebuit să ne asigurăm, de asemenea, că au un gust la fel de bun pe cât sună. Astfel, echipa noastră de producție a intervenit din nou pentru a selectiona cele mai bune 5 duo-uri pentru un vot final.
Alegerea a fost simplă: Nuca de cocos și ananasul a fost combinația câștigătoare!

Etapa 3: Degustarea
După ce am elaborat mai multe rețete, proiectul a început să prindă contur sub ochii noștri când primele cuburi de Microdrink au fost gata. Ca de obicei, angajații Sediului Central au fost piloții experimentului, degustând mai multe versiuni ale aceleiași arome pentru a determina care era cea mai bună. Numai că, de data aceasta, nu au fost singuri. În același timp, în magazinele noastre au fost organizate sesiuni de degustare pentru a implica comunitatea în evaluarea culorii, intensității, gradului de aciditate .. Datorită ajutorului lor în această etapă crucială, am reușit să definim o versiune finală a aromei (nume încă necunoscut în acest moment!).

Pasul 4: Designul
Ajungând la etapa de design, am avut două obiective de îndeplinit: 1) determinarea caracterului aromei, adică ce fel de sentimente/emoții ar trebui să evoce și 2) crearea ambalajului. Încă o dată, comunitatea a fost alături de noi pe tot parcursul acestui proces. Înarmată cu mood board-urile și propunerile de design ale comunității, echipa noastră de design a reușit să valorifice la maximum ideile acesteia. Care a fost rezultatul? O aromă care captează perfect esența verii, cu o ambianță tropicală datorită palmierilor și nuanțelor pastelate.

Pasul 5: Stabilirea numelui
Acum că aroma avea un gust și o identitate vizuală, ne mai lipsea doar un nume. Pentru a remedia acest lucru, am lansat un sondaj pentru a alege între 3 nume: KOKO PIÑA, HONUA (în hawaiiană înseamnă "lume") și WAIMEA (o plajă din Hawaii). KOKO PIÑA s-a dovedit a fi favoritul incontestabil și, uite așa, noua noastră aromă a fost completă!

Pasul 6: Accesoriile
Ce ar fi o aromă waterdrop® fără accesoriile potrivite? Încă o dată, am ținut cont de dorințele comunității noastre și am optat pentru accesorii de vară, cum ar fi un Prosop de plajă și un Evantai - astfel încât comunitatea noastră să poată lua cu ea o părticică din noi în timp ce se plimbă prin oraș sau pe plajă. Ca bonus, am conceput și o Carte de Rețete Mocktail - un must-have când vine vorba de organizarea unor petreceri estivale cu aperitive impresionante!

Pe parcursul întregului proces de creație, ne-am amintit cât de valoroasă este comunitatea noastră și suntem cu adevărat recunoscători pentru sprijinul acesteia. Acum că aroma KOKO PIÑA este gata și în mâinile tale, sperăm că te vei distra la fel de mult când o vei savura cum ne-am distrat noi când pe durata întregului proces creativ.