TERMENI ȘI CONDIȚII

ai societății comerciale Waterdrop CEE, s.r.o.,
cu sediul social la adresa Sekaninova 869/3, Husovice, 614 00 Brno, Republica Cehă, CIF: 068 95 182, CIF UE: CZ06895182, înscris în Registrul Comerțului de la Tribunalul Regional din Brno în Secțiunea C, dosar nr. 104968, reprezentată de Kateřina Navrátilová, director executiv

pentru vânzarea de bunuri printr-un magazin online situat la adresa www.waterdrop.ro 

I.DETALII BANCARE ȘI DE CONTACT

1.1. Operatorul magazinului electronic: Waterdrop CEE, s.r.o.
sediul social: Sekaninova 869/3, Husovice, 614 00 Brno, Republica Cehă (în continuare „adresa sediului social“)
CIF: 06895182CIF
 UE: CZ06895182
companie înregistrată în Registrul Comerțului de la Tribunalul Regional din Brno în secțiunea C, dosar nr. 104968, reprezentată de Kateřina Navrátilová, director executiv (denumită în continuare "Waterdrop CEE, s.r.o.", "vânzător"Sau"noi")
e-mail: romania@waterdrop.com

Conturi bancare pentru plăți din România (RON)
Număr de cont: 299321166/0300
IBAN: CZ63 0300 0000 0002 9932 1166
SWIFT: CEKOCZPP

Waterdrop CEE s.r.o., în calitate de societate cu sediul în afara Republicii România, verifică validitatea numărului de TVA al Cumpărătorului prin intermediul registrului european VIES. În cazul în care Cumpărătorul dorește să plaseze o comandă pentru o societate (scutită de TVA), aceasta trebuie să atingă o valoare minimă de 500 RON și să fie achitată la livrare. În alte cazuri, nu este posibilă solicitarea unei facturi cu datele societății.

1.2 Reclamații și returnări:
adresa pentru primirea reclamațiilor și returnarea bunurilor: Expandeco - Waterdrop CEE s.r.o., Str. Michelangelo, nr. 25 Oradea, Jud. Bihor, cod poștal 410431, România (livrarea personală este posibilă la această adresă prin acordul prealabil cu vânzătorul).
e-mail: romania@waterdrop.com

2. DOMENIUL DE APLICARE ȘI APLICABILITATEA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR GENERALE
2.1 Acești Termeni și Condiții (în continuare „Termeni și condiții") ai companiei Waterdrop CEE, s.r.o. reglementează în conformitate cu § 1751 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Col., Codul civil (în continuare „Codul Civil“) drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg din legătură sau în baza unui contract de cumpărare (denumit în continuare „contractul de cumpărare") încheiat între noi și consumatori sau întreprinderi (în continuare „client“ sau „tu“) Prin magazinul nostru online situat pe www.waterdrop.ro

2.2 În cazul existenței unui element internațional, suntem de acord că relația juridică dintre noi va fi guvernată de legea Republicii Cehe, în special a Codului civil. Prin această alegere a legii în conformitate cu art. 3 Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (denumit în continuare “Roma I”) cu toate acestea, nu poate fi un client cu această opțiune lipsit de protecția pe care i-o oferă dispozițiile legii țării sale de reședință în temeiul art. 6 alin. Roma I. 

2.3 Magazinul online este operat de noi pe un site web situat la adresa de internet www.waterdrop.ro (în continuare "Site-ul web"), Prin interfața site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului“).

2.4 Un consumator este orice persoană fizică care, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract de cumpărare cu noi sau în alt mod se ocupă de noi în mod legal (denumit în continuare „consumator“). 

2.5 Un antreprenor este orice persoană fizică sau juridică (de exemplu, o companie de afaceri, o cooperativă, un institut) care desfășoară în mod independent pe cont propriu și pe propria răspundere pe baza unei licențe comerciale sau a unei activități remunerate în alt mod, cu intenția de a se angaja în această activitate în mod sistematic pentru profit (în continuare „activitate de afaceri“). Ca parte a activităților sale comerciale, această persoană încheie un contract de cumpărare cu noi sau negociază în alt mod legal cu noi (denumit în continuare „antreprenor“). Urmăm principiul că, pentru un client care bifează câmpul „Datele companiei” din formularul de comandă și indică numărul său de identificare sau numărul de TVA, CIF se aplică prevederile acestor Termeni și condiții aplicabile pentru antreprenori.

2.6 Prin trimiterea comenzii (butonul “Comandă cu caracter obligatoriu”) confirmați că ați citit acești Termeni și condiții, inclusiv notificarea pentru clienți înainte de a încheia contractul de cumpărare conform acestor Termeni și condiții și sunteți de acord în mod categoric cu acestea în formularea lor valabilă și efectivă la momentul acestei confirmări.


3. INFORMAȚII PENTRU CLIENȚI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE
3.1 Vânzătorul are dreptul să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul activității sale comerciale se realizează în sfera de competență a biroului de licențe comerciale adecvat. Acesta supraveghează domeniul protecției datelor cu caracter personal Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul la adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (mai multe pe https://www.dataprotection.ro/). Supravegherea respectării reglementărilor obligatorii privind protecția consumatorilor este efectuată de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul la adresa București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, România (https://anpc.ro/).

3.2 Toate fotografiile și videoclipurile de pe site sunt doar cu scop ilustrativ. 

3.3 Bunurile oferite de noi pe site-ul magazinului online www.waterdrop.ro și o descriere a principalelor caracteristici ale acestora este disponibilă pe pagina bunurilor în cauză. Prețurile mărfurilor sunt specificate inclusiv TVA, inclusiv taxele legale, excluzând taxele de transport.

3.4 Condițiile specifice metodelor de plată și opțiunile de transport sunt descrise mai detaliat pe parcursul completării formularului de comandă (în secțiunea metoda de transport și modalitatea de plată). Bunurile sunt livrate printr-un transportator, pe care îl alegeți dintre opțiunile pe care le oferim.

3.5 Prin trimiterea comenzii apăsând pe “Comandă cu caracter obligatoriu” în magazinul nostru online, clientul creează o comandă obligatorie care îl obligă pe client la plată. Clientul are posibilitatea de a-și verifica și corecta comanda înainte de a o trimite sau de a o modifica, așa cum este descris mai detaliat în secțiunea 6 a acestor TC.

3.6 Drepturile clientului asupra performanței defectuoase sau a garanției și a condițiilor de aplicare a acestora sunt descrise în partea 11 a prezentelor Termeni și condiții sau în procedura noastră de reclamații.

3.7 Clientul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da motive (dacă nu se specifică altfel) în termen de 14 zile, care începe să decurgă cel târziu:
3.7.1 în cazul unui contract de cumpărare de la data primirii bunurilor sau
3.7.2 în cazul unui contract de cumpărare cu livrare în mai multe bucăți / piese, de la data preluării ultimei părți a livrării bunurilor sau
3.7.3 în cazul unui contract de cumpărare care are ca obiect livrări regulate de bunuri, de la data primirii primei livrări de bunuri;

cu condiția ca clientul să aibă dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare chiar înainte de timpul specificat la art.
3.7.1 la 3.7.3 notificându-ne intenția de a se retrage din contractul de cumpărare completând și trimițând formularul pentru retragerea din contractul de cumpărare (în mod ideal împreună cu bunurile returnate) sau notificându-ne pe e-mail-ul nostru romania@waterdrop.com.

3.8. Clientul nu are dreptul să se retragă din următoarele contracte:
3.8.1 furnizarea de servicii pe care le-am respectat pe deplin cu consimțământul expres prealabil al clientului înainte de expirarea perioadei de retragere din contractul de cumpărare,
3.8.2 privind furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile piețelor financiare independente de voința noastră, care pot apărea în perioada de retragere din contractul de cumpărare,
3.8.3 la livrarea bunurilor care au fost modificate la cererea clientului sau pentru persoana sa,
3.8.4 privind furnizarea de bunuri perisabile, precum și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;
3.8.5 privind furnizarea de bunuri în ambalaje sigilate pe care clientul le scoase din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă;
3.8.6 de transport, la o anumită dată sau într-o anumită oră.

3.9 În cazul în care clientul se retrage din contractul de cumpărare, este obligat să ne trimită înapoi bunurile achiziționate pe baza contractului de cumpărare din care s-a retras, nu mai târziu de 14 zile de la momentul retragerii din contractul de cumpărare. Conform evaluării individuale a cazului, putem fi de acord cu clientul că, nu este întotdeauna obligat să trimită marfa înapoi sau să o returneze completă, adică inclusiv toate accesoriile furnizate, toată documentația etc. Cu toate acestea, clientul este întotdeauna obligat să ne trimită bunurile în starea și în valoarea în care le-a primit.

3.10 Trimiterea mărfurilor înapoi vânzătorului la adresa:
3.10.1 Expandeco - Waterdrop CEE s.r.o., Str. Michelangelo, nr. 25 Oradea, Jud. Bihor, cod poștal 410431, România; sau
3.10.2 Waterdrop CEE, s.r.o., Sekaninova 869/3, Husovice, 614 00 Brno, Republica Cehă. 

3.11 Costul returnării bunurilor la retragerea din contractul de cumpărare în termen de 14 zile este achitat de client pe cheltuiala sa.

3.12 În cazul retragerii din contractul de cumpărare, clientul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor returnate sau restituite, care a avut loc ca urmare a manipulării bunurilor într-un mod diferit de cel necesar pentru a se familiariza cu natura și proprietățile mărfurilor. În cazul în care ni se returnează bunuri deteriorate sau incomplete, vom compensa cererea noastră pentru daune contra prețului de achiziție pe care îl solicitați rambursat. Vom evalua întotdeauna un caz specific pentru a determina gradul de deteriorare, deteriorarea mărfurilor și pentru a determina valoarea redusă corespunzătoare. Vă vom informa despre acești pași la adresa electronică dată (prin e-mail) sau prin telefon. 

3.13 Dacă există o retragere din contract pentru furnizarea de servicii, în cazul în care performanța noastră a început deja la cererea expresă a clientului, înainte de expirarea a 14 zile pentru retragerea din contract, clientul este obligat să plătească o parte din prețul pentru performanță furnizat până la retragerea din contract.

3.14 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în perioada de retragere, suntem obligați să returnăm clientului toți banii, inclusiv costul transportului de mărfuri în suma corespunzătoare celui mai ieftin tip de transport pe care îl oferim, în contul bancar furnizat de dvs. , nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare. Vă rugăm să rețineți că, avem dreptul să vă returnăm banii numai atunci când primim bunurile returnate de la dvs. 

3.15 Oferim soluționare extrajudiciară a reclamațiilor clienților prin e-mail romania@waterdrop.com.

3.16 Autoritatea competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor clienților care decurg din contractul de cumpărare este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul la adresaBucurești, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, România (https://anpc.ro/). Platforma online de soluționare a litigiilor poate fi găsită în linkul http://ec.europa.eu/consumers/odr și poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și client în temeiul unui contract de cumpărare.

3.17 Centrul European pentru Consumatori din România, cu sediul social la adresa Bd. Aviatorilor 72, Sector 1, București, RO-011865 România, e-mail: office@eccromania.ro, adresa de internet: https://eccromania.ro/ este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și modificarea Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Rezoluția privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor).

3.18 Ne rezervăm dreptul de a nu posta recenzii ale clienților care sunt false, conțin expresii inadecvate și / sau nu sunt legate de produsul achiziționat.


4. CONTUL DE UTILIZATOR
4.1 Pe baza înregistrării clientului prin e-mail făcută pe site-ul magazinului, clientul poate accesa interfața sa de utilizator (“Club”). Bifând căsuța „Înregistrare”, utilizatorul confirmă că a citit și este de acord cu termenii și condițiile noastre generale și cu Politica de confidențialitate. 4.2 Din interfața sa de utilizator, clientul poate comanda bunuri. Numai persoanele fizice majore și independente pe deplin pot crea un cont de utilizator. De asemenea, clientul poate comanda mărfuri o singură dată fără înregistrare direct de pe interfața web a magazinului.

4.3 Când se înregistrează pe site-ul web și comandă bunuri, cumpărătorul are obligația să furnizeze informații corecte și adevărate. Cumpărătorul are obligația să își actualizeze datele personale introduse în contul de utilizator la orice modificare a acestora. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comanda produselor sunt considerate corecte de către vânzător.

 4.4 Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul are obligația să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de utilizator. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului său de utilizator de către terți.

 4.5 Putem anula contul de utilizator, mai ales dacă clientul nu și-a folosit contul de utilizator de mai mult de 2 ani sau dacă clientul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare, în conformitate cu acești Termeni și condiții.

4.6 Clientul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non- stop, în special în cazul unei lucrări de mentenanță necesară.


5. PROGRAM DE LOIALITATE (CLUBUL WATERDROP)
5.1 Prin crearea unui cont de utilizator (în secțiunea Club), clientul beneficiază de posibilitatea de a obține puncte de fidelitate în condițiile stabilite (denumite în continuare „Puncte”) și de a primi oferte exclusive. În ce privește Punctele, fiecare client are un portofel virtual în contul său de utilizator, unde Punctele sunt creditate în situații prestabilite și sunt deduse pentru achizițiile de produse făcute în magazinul nostru electronic.
¨
5.2 Clientul câștigă puncte cumpărând bunuri în magazinul nostru electronic sau în alte cazuri, care sunt descrise în regulamentul nostru. Din valoarea bunurilor achiziționate, clientul înregistrat va primi puncte în raport 1 leu = 1 Punct.

5.3 Cu aceste puncte, clientul are posibilitatea de a cumpăra produsele selectate în magazinul nostru electronic. Oferta produselor selectate se poate modifica.

5.4 O prezentare generală a altor beneficii și reduceri pe care Clientul le poate obține pentru Puncte este disponibilă în prezentarea generală a beneficiilor Waterdrop.

5.5 Punctele nu pot fi schimbate cu bani. Valabilitatea punctelor este limitată la o perioadă de douăsprezece (12) luni de la creditare.


6. COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE PRIN E-SHOP
6.1 Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate pe interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții negociate individual.

6.2 Interfața web conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării. Suma costurilor asociate ambalării și livrării mărfurilor va depinde în principal de transportatorul ales pentru livrarea în România.

6.3 Pentru a comanda mărfuri, clientul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului (introduce marfa „în coș”, alege modalitatea de plată a prețului de achiziție, menționează adresa de livrare și alte detalii de contact necesare, selectează metoda de livrare dorită și află informații despre costurile asociate livrării bunurilor). La mărfurile marcate ca „în stoc” este vorba de o comandă cu caracter obligatoriu (denumită în continuare „Comandă"). Prin[ Annotation][ Annotation][ Annotation] trimiterea comenzii, clientul confirmă că este de acord cu acești Termeni și condiții și că a citit Politica de confidențialitate.

6.4 Înainte de finalizarea comenzii, clientului i se permite să verifice și să schimbe datele introduse în formularul de comandă, chiar și ținând cont de posibilitate pe care clientul o are de a detecta și corecta erorile făcute la introducerea datelor în comandă. Comanda este trimisă făcând clic pe butonul „Comandă cu caracter obligatoriu“ iar procesul de comandă este astfel încheiat. Informațiile furnizate în formularul de comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Dacă în timpul procesării comenzii se constată că au fost utilizate date în mod evident false sau incomplete, putem respinge comanda, caz în care veți fi notificat prin e-mail. Clientul poate fi responsabil pentru orice daune cauzate de furnizarea intenționată de informații false sau incorecte.

6.5 Clientul este obligat să se familiarizeze cu proprietățile, tipul și modul recomandat de utilizare a bunurilor înainte de finalizarea comenzii. Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit și a înțeles aceste informații.

6.6 În funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile estimate de expediere), vânzătorul are dreptul să solicite clientului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon) și în continuare are dreptul să îi solicite clientului să precizeze corectitudinea alegerii mărimii pentru mărfuri.

6.7 Clientul care finalizează comanda va primi de la noi o confirmare automată a înregistrării comenzii pe adresa de e-mail a clientului specificată în contul de utilizator, în comandă sau într-un alt formular (denumită în continuare „adresa electronică a clientului"). Contractul de cumpărare va fi încheiat în momentul apăsării butonului "Comandă cu caracter obligatoriu", despre care clientul este informat imediat printr-o confirmare de primire a comenzii.

6.8 Prin încheiereacontractului de cumpărare ne angajăm să vă predăm bunurile cumpărate și să vă permitem să dobândiți proprietatea asupra bunurilor iar Dvs. vă obligați să preluați bunurile și să ne plătiți prețul acestora.

6.9 Clientul va primi o copie a contractului de cumpărare încheiat, la adresa electronică a clientului, în conformitate cu acești Termeni și condiții. Clientul primește de asemenea un link către formularul de retragere din contractul de cumpărare.

6.10 Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile telefonice) sunt suportate de cumpărător, și nu diferă de tariful standard.

6.11 Vă rugăm să rețineți că, suma minimă a comenzii pentru antreprenori (clienții care indică numărul de identificare și / sau numărul de TVA) prin intermediul interfeței web a magazinului este 550 lei (RON). Comenzile cu o valoare mai mică nu vor fi acceptate de noi. Ne puteți contacta oricând prin e-mail la romania@waterdrop.com, unde vom fi fericiți să ne înțelegem împreună asupra unei proceduri individuale. 


7. PREȚUL MĂRFURILOR ȘI MODALITATEA DE PLATĂ
7.1 Toate prețurile bunurilor sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

7.2 Prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în temeiul contractului de cumpărare pot fi achitate cu ajutorul serviciilor PayPal, prin plata online cu cardul[ Annotation][ Annotation][ Annotation] (prin gateway GoPay) sau prin transfer bancar. În cazul în care vom oferi și alte metode de plată pentru mărfuri (de exemplu, doar unele dintre metodele posibile de plată), clientul va fi informat în timpul completării formularului de comandă (în secțiunea „Modalitatea de plată” și „Metoda de transport”).

7.3 Vă rugăm să rețineți că, dacă ați ales plata prin transfer bancar iar Comanda nu va fi achitată din partea dvs. în termen de cinci (5) zile de la înregistrarea acesteia (banii nu vor fi creditați în contul nostru bancar în acest timp), atunci vom anula automat comanda. Contractul de cumpărare încheiat între noi va expira

7.4 Împreună cu prețul de achiziție, clientul este obligat să ne plătească orice costuri asociate ambalării și livrării mărfurilor în suma convenită, precum și o taxă suplimentară pentru metoda de plată aleasă. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării mărfurilor.

7.5 Conform Legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță către client. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite online la administrația fiscală; în cazul unei defecțiuni tehnice, cel mult în 48 de ore.

7.6 Orice reducere la prețul bunurilor oferite de noi nu poate fi combinată între ele.

7.7 În cazul afișării unui preț nerealist, de exemplu, în valoarea de 0 RON (în cuvinte zero lei) sau afișarea unui preț extrem de mic, în care prețul mic este considerat a fi prețul sub prețul nostru de cumpărare , ne rezervăm dreptul de a elimina acest articol din comandă. Clientul va fi informat despre acest fapt la adresa de e-mail a clientului.

7.8 Suntem de acord că, facturile vor fi trimise electronic la adresa de e-mail a clientului.

7.9 Dacă mărfurile sunt declarate a fi în stoc, atunci ne angajăm să livrăm marfa până la momentul specificat pentru tipul specific de marfă, dar nu mai târziu de șapte (7) zile în perioada unui volum mare de lucru. Uneori ni se poate întâmpla ca mărfurile marcate „în stoc” să se vândă în scurt timp. În cazul în care apare o situație în care bunurile sunt epuizate și nu vom putea livra bunurile comandate de dvs. în termenul specificat, atunci vă vom contacta pentru a conveni asupra următorului pas. Cu toate acestea, încercăm întotdeauna să pregătim timpul de livrare și să livrăm comanda către client cât mai repede posibil.


8. REZERVAREA DREPTULUI DE PROPRIETATE
8.1 Ne rezervăm în fața clienților dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de achiziție în conformitate cu Contractul de cumpărare în vigoare.

8.2 Ne rezervăm în fața clienților antreprenori dreptul de proprietate asupra bunurilor comandate până când toate creanțele pe care le avem vor fi achitate. Clientul are obligația să dispună cu bunurile supuse dreptului de proprietate cu grija cuvenită și să le asigure suficient pe cheltuiala sa, în caz de deteriorare a valorii bunurilor noi.


9. LIVRAREA DE MĂRFURI, LOCUL DE LIVRARE, DAUNE CAUZATE VÂNZĂTORULUI ȘI POSIBILE DAUNE CAUZATE ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI DE MĂRFURI
1.1 În funcție de alegerea sa, bunurile sunt trimise către client de către transportatorul, pe care clientul l-a ales în timpul comenzii din opțiunile pe care le oferim.

9.1 La transportul de bunuri către client, bunurile sunt considerate a fi livrate de noi atunci, când curierul livrează bunurile clientului la locul de livrare (de obicei prima ușă / poartă la locul de livrare specificat de client). În momentul primirii bunurilor de către client, riscul de deteriorare și deteriorarea accidentală a bunurilor achiziționate îi revine clientului. Dacă clientul avea să ridice bunurile de la transportator, riscul distrugerii accidentale și al deteriorării accidentale a bunurilor achiziționate trece către client în momentul în care i s-a permis să dispună de bunuri, dar nu mai devreme de ora de livrare specificată.

9.2 Bunurile sunt livrate prin transportator. Indicarea faptului că mărfurile sunt în stoc sau că vor fi în stoc la timpul specificat pentru un anumit produs afectează de obicei lungimea timpului de livrare a comenzii.

9.3 Clientul are posibilitatea de a alege unul dintre transportatorii noștri contractuali la prețul de transport, care este specificat în formularul de comandă (Metoda de transport).

9.4 6.1. Dacă metoda de transport este negociată pe baza unei solicitări speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu acest mod de transport.

9.5 Dacă din motive de partea clientului necesare livrării bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, clientul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv, costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

9.6 În cazul în care clientul nu preia bunurile la livrarea de către transportator, bunurile sunt returnate înapoi Vânzătorului și, în același timp, clientul nu se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor, vânzătorul are dreptul să solicite de la client costurile percepute de transportator pentru livrarea bunurilor înapoi către vânzător. Acest cost reprezintă pentru vânzător prejudiciul cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului în sensul articolului 2913 alin. 1 al Codului civil. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a percepe o taxă pentru depozitarea mărfurilor în valoare de 60 RON iar vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare.

9.7 În conformitate cu articolul 2913 din Codul civil, avem dreptul să compensăm unilateral dreptul la rambursarea costurilor pentru depozitarea mărfurilor și dreptul la despăgubire pentru daune, încălcând obligațiile legale ale clientului în temeiul acestei părți a Termenilor și condițiilor împotriva dreptului clientului la rambursarea prețului de achiziție.

9.8 Clientul este obligat să verifice bunurile la primire și să se asigure de proprietățile acestora (mai ales dacă clientul a primit tipul corect de bunuri, dacă bunurile au calitatea convenită, dacă coletul conțină tot ce ar trebui să conțină). În cazul deteriorării vizibile a coletului de către transportator, clientul este obligat să nu accepte deloc un astfel de colet de la transportator. Nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de transportator sau livrarea târzie a bunurilor, indiferent de motivul întârzierii.

9.9 Drepturile clienților în cazul exercitării dreptului la performanță defectuoasă sunt guvernate de Procedura noastrăde reclamații și în conformitate cu reglementările legale relevante din legislația cehă, în special Codul civil.


10. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE
10.1 Dreptul clientului de a se retrage din contractul de cumpărare este reglementat de dispozițiile prevăzute în partea 3 a prezentelor Termeni și condiții.[ Annotation][ Annotation]

10.2 Avem dreptul să ne retragem din contractul de cumpărare din cauza lichidării stocurilor de bunuri sau din cauza indisponibilității bunurilor comandate. În plus, ne putem retrage din contractul de cumpărare, mai ales dacă clientul nu a plătit corect și la timp prețul de achiziție sau a refuzat să preia bunurile.

10.3 Dacă, împreună cu bunurile îi este oferit clientului și un cadou, contractul de cadou dintre noi și client se încheie cu condiția de dezlegare în cazul în care, clientul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou încetează să mai fie valabil iar clientul este obligat să ne returneze cadoul împreună cu bunurile.


11. DREPTURILE LA PERFORMANȚĂ DEFECTUOASĂ
11.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din performanța defectuoasă sunt reglementate de reglementările generale în vigoare (în special dispozițiile § 1914-1925, § 2099 - 2117 și § 2161-2174 din Codul civil).

11.2 Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea noastră pentru defecte ale bunurilor sunt prevăzute în documentul nostru, Procedura de reclamații.


12. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
12.1 Protecția datelor personale ale clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Regulile de manipulare cu datele cu caracter personal, regulile pentru trimiterea mesajelor de afaceri sunt stabilite în Politica noastră de confidențialitate.

12.2 Le trimitem clienților mesaje cu caracter de marketing, cu o ofertă de bunuri sau servicii conexe la adresa electronică a acestora (newsletter). Adresa de e-mail reprezintă date cu caracter personal și este prelucrată în conformitate cu Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Date) în scopul transmiterii de comunicări comerciale pe baza interesului nostru legitim de a promova produsele și serviciile noastre similare. Clientul se poate dezabona de la primirea de comunicări comerciale în orice moment.

12.3 Folosim așa-numitele cookie-uri, care pot fi stocate pe dispozitivul terminal (fie pe baza consimțământului, fie pentru a ne proteja interesele legitime). Clientul poate seta preferințele direct pe site-ul nostru web, unde va găsi informații mai detaliate despre utilizarea cookie-urilor.


13. DISPOZIȚII FINALE, INCLUSIV LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA
13.1 În cazul unui conflict neintenționat între prevederile prezentelor Termeni și condiții și reglementările legale privind protecția consumatorului aceste prevederi au prioritate, iar vânzătorul se obligă să le respecte în acest mod.

13.2 Dacă vreo prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine nulă sau ineficientă, o dispoziție a cărei semnificație este cât mai aproape posibil de dispoziția nulă înlocuiește dispoziția nulă. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

13.3 Părțile contractante sunt de acord să excludă în mod expres aplicarea Convenției Națiunilor Unite privind contractele de cumpărare internaționale de bunuri (sau Convenția de la Viena), în conformitate cu art. 6 din prezenta Convenție.

13.4 Părțile contractante sunt de asemenea de acord că, pentru a soluționa orice litigii care decurg din contractul de cumpărare în care este prezent un element internațional, instanța competentă va fi întotdeauna instanța la nivel local din[ Annotation][ Annotation][ Annotation] Republica Cehă, stabilită local în funcție de sediul nostru social. Acest lucru nu afectează drepturile cliențilorconform reglementărilor legale speciale. Limba contractuală este limba română.

13.5 Contractul de cumpărare în conformitate cu acești Termeni și condiții este arhivat de noi în formă electronică și nu este accesibil terților.

13.6 Prevederile din acești Termeni și condiții sunt o parte integrantă a contractului de cumpărare. Alte dispoziții diferite de acești Termeni și condiții pot fi convenite în contractul de vânzare. Dispozițiile diferite din contractul de achiziție au prioritate față de prevederile acestor Termeni și condiții.

13.7 Acceptarea acestor Termeni și condiții este voluntară, dar este necesară pentru a vă putea crea un cont de utilizator sau o comandă ca client.

 13.8 Acești Termeni și condiții sunt valabile din 01.09. 2021 și anulează valabilitatea Termenilor și condițiilor anterioare.