Cum te putem ajuta?

Caută răspunsuri

Aplicația noastră waterdrop® Hydration App este disponibilă în prezent în următoarele țări: Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Noua Zeelandă, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Singapore, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția, Regatul Unit și Statele Unite.

Nu. Datele tale rămân stocate în Aplicația waterdrop® Hydration App și pot fi recuperate atunci când te conectezi din nou, chiar dacă folosești un alt dispozitiv. Te rugăm să nu uiți să te conectezi întotdeauna folosind același nume de utilizator și alegând aceeași țară pentru a-ți recupera datele.

Nivelurile se bazează pe numărul de zile în care ți-ai încheiat ziua complet hidratat. Insignele se bazează pe provocări specifice, cum ar fi consumul anumitor arome waterdrop®. De exemplu, dacă bei 100 de litri de LOVE, vei primi insigna ''Romantic Incurabil''.

Îți poți modifica oricând datele personale introduse după prima autentificare.
Pentru a face acest lucru, te rugăm să accesezi secțiunea ''Setări'' și să faci clic pe ''Profilul meu''. De acolo, vei putea să-ți modifici numele, greutatea, ziua de naștere și sexul.

Obiectivul zilnic de hidratare este calculat pe baza informațiilor pe care le-ai introdus după conectare (vârstă și greutate), dar poți personaliza această valoare accesând "Setări" și apoi "General", așa cum este indicat în acest VIDEO.
Există, de asemenea, factori legați de stilul de viață care influențează obiectivul de hidratare, cum ar fi practicarea sportului și faptul că te afli într-un loc cu temperaturi mai ridicate decât cele cu care ești obișnuit.

Îți poți personaliza cu ușurință obiectivul zilnic de hidratare în secțiunea Setări.
Te rugăm să faci clic pe ''Setări'' și apoi pe ''General''. De acolo, vei putea introduce obiectivul tău zilnic personalizat.
Dacă ai nevoie de asistență suplimentară în acest sens, te rugăm să consulți acest VIDEO.

Aplicația noastră a fost integrată recent cu Apple Sănătate! Asta înseamnă că poți vedea consumul de apă pe care l-ai introdus în aplicație direct în Apple Sănătate. În plus, obiectivul tău de hidratare din aplicația noastră este ajustat în funcție de activitatea ta sportivă din Apple Sănătate. Pentru a activa integrarea, deschide Aplicația waterdrop® și accesează secțiunea ''Setări'', apasă pe ''Integrări'' și, în final, apasă pe butonul ''APPLE SĂNĂTATE''.

Raportul lunar este un raport de 4 pagini cu privire la principalele aspecte ale hidratării din ultima lună; acesta include progresul hidratării, statistici despre tipurile de băuturi, precum și informații despre aromele watedrop. În plus, vei găsi și câteva sfaturi de hidratare și informații despre Trofee și Insigne.

Probabil că nu ai monitorizat nici o băutură în luna în care se solicită raportul. Dacă crezi că ar fi trebuit să primești raportul, nu ezita să ne contactezi.

Acesta îți arată ce proporție de lichide sunt consumate în fiecare moment al zilei și îți permite să vezi când ar trebui să te hidratezi mai mult.

Toate tipurile de băuturi, cu excepția apei, cafelei, precum și a băuturilor non-alcoolice (băuturi răcoritoare, ceai, băuturi energizante, printre altele).

Aplicația waterdrop® Hydration App este compatibilă atât cu iOS, cât și cu Android. Utilizatorii iOS o pot descărca pe iPhone sau iPod Touch care utilizează cel puțin iOS 14. Utilizatorii Android o pot descărca pe un smartphone care folosește cel puțin versiunea Android 8. Din păcate, Aplicația waterdrop® Hydration App nu este în prezent optimizată pentru tablete sau alte programe decât Android sau iOS.

Scopul Aplicației waterdrop® Hydration App este de a-ți măsura progresul personal de hidratare, așa că te rugăm să o folosești doar pe dispozitivul tău personal sau principal. Dacă te conectezi de pe un alt dispozitiv, vei fi deconectat de pe celălalt cu care te-ai conectat.

Poți seta mementourile în secțiunea "Setări", "General" și apoi activând "Notificări de Hidratare". Odată ce ai făcut acest lucru, vei putea seta frecvența și ora la care dorești să ți se reamintească să bei mai multă apă!

Este foarte ușor să adaugi băuturi noi sau să le modifici pe cele introduse anterior în aplicație. Poți vedea cum se face acest lucru în acest VIDEO sau urmând pașii de mai jos. Pentru a adăuga o băutură nouă, te rugăm să urmezi acești pași: 1. Mergi la ''Hidratare'' și atinge butonul "Adaugă o băutură"; 2. Selectează tipul de băutură, cantitatea și introdu ora; 3. Apasă pe ''Adaugă băutura".Dacă dorești să modifici o băutură introdusă anterior, te rugăm să faci acest lucru: 1. Merge la ''Jurnal zilnic'' în partea de sus a aplicației tale; 2. Alege băutura pe care dorești să o modifici făcând clic pe trei puncte verticale; 3. Dă clic pe ''Editează băutura''; 4. Modifică toate datele pe care le dorești (tipul de băutură, cantitatea sau ora) și apasă pe ''Editează băutura''. Dacă ai nevoie de alte informații sau de asistență, nu ezita să ne contactezi. Vom fi bucuroși să te ajutăm!

Nu este nevoie să-ți faci griji! Punctele nu sunt întotdeauna adăugate imediat în contul tău. Ar putea dura până la 2 zile și depinde de conexiunea dintre aplicația ta și serverele noastre. În cazul în care punctele tale nu sunt adăugate în 48 de ore, nu ezita să ne contactezi și vom fi bucuroși să aruncăm o privire mai atentă!

Pentru a verifica versiunea curentă a aplicației instalate pe telefon, deschide aplicația și accesează ''Setări'', apoi "Despre aplicație".Vei găsi versiunea aplicației (și versiunea Capacului LUCY® Smart Cap) înscrisă sub logo-ul nostru waterdrop®.

Băuturile diferite au un impact diferit asupra organismului tău și, la rândul lor, afectează modul în care acestea contribuie la atingerea obiectivului tău de hidratare.
De exemplu, dacă bei un espresso, acesta nu te va duce mai aproape de atingerea obiectivului de hidratare, deoarece nu este de fapt hidratant, dar apa va face acest lucru. În ceea ce privește alcoolul, întrucât este un diuretic, va trebui să bei mai multă apă pentru a compensa efectele de deshidratare. Nu ezita să ne contactezi dacă ai întrebări legate de acest aspect.

Întotdeauna în prima săptămână a lunii următoare pentru luna care tocmai s-a încheiat.

Da, le vei găsi în secțiunea Contului din aplicația ta timp de până la 1 an.

Acesta oferă o imagine de ansamblu asupra momentului în care au fost activați anumiți modificatori ai stilului de viață pe parcursul lunii.

Urmărind în mod regulat consumul de lichide, ești deja pe drumul cel bun pentru a câștiga puncte de Club waterdrop®. Există două moduri în care poți câștiga puncte folosind Aplicația noastră: - În primul rând, poți colecta puncte de fiecare dată când atingi un nou nivel de hidratare. - În al doilea rând, cu fiecare Insignă pe care o câștigi, primești automat puncte. Pentru mai multe informații despre ce anume sunt Nivelurile și Insignele, dă click AICI. Nu uita să îți folosești Capacul LUCY® Smart Cap, dacă ai unul. Punctele pentru Niveluri vor fi dublate dacă folosești Capacul LUCY® Smart Cap. Puncte duble, distracție dublă!