Acordarea de puncte pentru comenzi

Adăugarea punctelor în cadrul Programului de Loialitate poate dura până la 10 zile de la plata comenzii. Dacă comanda ta a fost plătită la livrare, termenul se calculează din momentul în care primim plata de la serviciul de curierat – în acest caz, adăugarea punctelor poate dura până la o lună de la crearea comenzii.

 

Valabilitatea punctelor

Punctele sunt valabile timp de 12 luni de la ultima comandă plătită. Fiecare nouă comandă plătită prelungește valabilitatea tuturor punctelor cu încă 12 luni.

 

Ce pot face dacă punctele au expirat?

Dacă punctele tale au expirat, probabil că nu ai avut nici o comandă plătită în ultimele 12 luni. Trimite-ne un email și îți vom credita din nou punctele timp de 48 de ore, pentru a le putea folosi. Mai multe informații despre regulamentul Clubului sunt disponibile în Termenii și Condițiile noastre.

 

Valorificarea punctelor

Punctele pot fi utilizate numai în magazinul online. Nu este posibilă utilizarea punctelor în magazinele fizice. Fiecare recompensă poate fi utilizată o singură dată și, pentru a o utiliza, este necesar să ai cel puțin un articol plătit în coșul de cumpărături.

Înapoi la pagina principală