Reclamații

Dacă ai întâmpinat vreo problemă cu produsul, scrie-ne un email. Atașează în mesaj numărul comenzii sau al documentului, precum și o fotografie sau un scurt videoclip care să ilustreze problema. Colegii noștri te vor informa cu privire la pașii următori.

 

Comanda mea a fost deteriorată/incompletă, ce pot face în acest caz?

Dacă produsul a ajuns deteriorat sau incomplet, te rugăm să ne scrii un email și să ne trimiți fotografii cu tot ceea ce ai primit, inclusiv cu produsele deteriorate. Nu uita să atașezi și o fotografie a ambalajului de expediere cu codul QR din colțul cutiei, pentru a putea găsi o soluție cât mai rapid posibil.

 

Cum pot returna produsele?

Poți returna produsele în termen de 14 zile de la primirea coletului, prin renunțarea la contractul de cumpărare.
Pe siteul nostru vei găsi formularul de retragere din contractul de cumpărare, ce conține informații detaliate, inclusiv adresa pentru returnare. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, nu furnizăm eticheta de returnare.

 

Pot returna produsul și îl pot schimba cu altul?

Din păcate, în acest moment nu oferim posibilitatea de schimb. Fiecare returnare înseamnă automat rambursarea banilor, astfel încât să poți comanda produsul dorit.

 

Pot returna un pachet deschis?

Nu, deoarece produsele waterdrop® sunt clasificate ca alimente, și din motive de igienă putem accepta numai ambalaje nedeschise.

 

Unde găsesc formularul de retragere din contractul de cumpărare?

Formularul de retragere din contractul de cumpărare îl găsești aici.

 

Înapoi la pagina principală