Bine ai venit la waterdrop®...Novak Djokovic.

Avem câteva vești pentru tine...

Noul nostru ambasador și investitor, Novak Djokovic, unul dintre cei mai respectați și de succes jucători de tenis din lume, ni se alătură.


Dar de ce atâta agitație? waterdrop® își continuă misiunea de a schimba industria băuturilor și status quo-ul. Ne-am propus să sensibilizăm publicul referitor la impactul negativ al băuturilor îndulcite nesănătoase din sticlele de plastic - acum nu suntem singuri în viziunea noastră. Novak Djokovic împărtășește pasiunea noastră pentru schimbare și, cu experiența sa unică, sprijină acum waterdrop® pentru a avea un impact și mai mare.

 

"Să devii un atlet nu depinde doar de talent și de antrenament, ci și de alegerile pe care le faci pentru corpul tău." spune Novak Djokovic. "Un stil de viață sănătos include obligatoriu o hidratare adecvată, fără a face compromisuri în ceea ce privește impactul asupra mediului. Cred că împreună putem face o schimbare reală și putem scăpa de toate sticlele de plastic la turnee."


Suntem deosebit de mândri că logo-ul waterdrop® va apărea pe mâneca lui Nole pe durata Australian Open 2023 - și la toate celelalte turnee.


De ce waterdrop® ?


Din 2016, waterdrop® a activat împotriva direcției tradiționale a industriei băuturilor, prin introducerea Microdrink și crearea unei platforme globale de hidratare. waterdrop®, a cărei misiune este de a încuraja oamenii să bea mai multă apă, să fie conștienți față de mediu și sustenabilitate; reducând ambalajele și CO2 prin transportul doar a esenței băuturii. Recent, waterdrop® a intrat pe piața băuturilor sportive cu Microlyte: un cub fără zahăr care se concentrează în primul rând pe recuperarea în timpul antrenamentelor. Microlyte este disponibil în trei arome și conține cinci electroliți, nouă vitamine și zinc. La fel ca întregul portofoliu waterdrop®, Microlyte are ca scop eliminarea deșeurilor de sticle de plastic prin forma comodă dizolvabilă a cuburilor sale.


Acum că Microlyte a fost lansat, waterdrop® te poate hidrata atunci când ai cea mai mare nevoie - în timpul și după antrenament. Acesta este motivul pentru care îi susține cu entuziasm pe jucătorii americani de tenis Danielle Collins și Taylor Fritz ca ambasadori dedicați ai mărcii. Împreună cu aceștia, lucrăm pentru ca turneele ATP să devină evenimente fără sticle de plastic, prin introducerea unor bănci de hidratare inovatoare.



"Sunt mândru să salut o persoană cu un spirit de campion și o incredibilă putere a minții", spune Martin Murray, CEO și fondator al waterdrop®. "Novak este cu adevărat dedicat planetei și înțelege foarte bine importanța hidratării. Dedicarea sa pentru o viață sănătoasă și sustenabilă se aliniază perfect cu misiunea noastră. Suntem încrezători că, cu sprijinul lui Novak Djokovic, putem avea un impact real și putem cutremura (și schimba) profund industria băuturilor."



Cine este pregătit să se alăture mișcării waterdrop® și să contribuie la schimbarea planetei? Nu uita că în lume se cumpără un milion de sticle de plastic în fiecare minut și, conform Plastic Pollution Coalition, 91% din tot plasticul nu este reciclat. Iar acum, abia așteptăm să lucrăm cu Novak Djokovic pentru a crea un viitor mai bun.